SAKE GEKKEIKAN BLACK & GOLD 0,75L
Opis
Sake Gekkeikan Black & Gold – co kryje się w estetycznej butelce ?
Matowa, ciemna butla ze złotymi napisami w japońskich znakach kanji zawiera rzadko spotykaną, bo blendowaną sake. Wykorzystując wielopokoleniowe doświadczenie, japońscy mistrzowie zmieszali 2 sake o różnym stopniu spolerowania ryżu – do 70 i do 60% uzyskując znakomity efekt.
Gekkeikan Black & Gold ma wielowarstwowy, złożony smak, w którym na tle wytrawności można odnaleźć delikatniejsze nuty miodu i owoców.
Należy do typu sake junmai, czyli całkowicie naturalnej. Jest pozbawiona jakichkolwiek syntetycznych dodatków, siarczynów i glutenu.
Jak podawać Sake Gekkeikan Black & Gold ?
Najlepiej delektować się nią w czystej postaci. Podana w pokojowej temperaturze lub nieznacznie schłodzona w pełni rozwinie swój bogaty bukiet. Jest doskonałym wstępem do świata szlachetnych odmian sake, które bogactwem smaku nie ustępują najlepszym winom. Dość uniwersalna w doborze do potraw świetnie podkreśli smak tak wytwornych dań jak świeże skorupiaki czy małże św. Jakuba. Można ją również podawać z niezbyt mocno przyprawionymi daniami z kurczaka, kaczki i ryb.
Jakie cechy charakteryzują Sake Gekkeikan Black & Gold ?
- Barwa: przezroczysta;
- Zapach: papaja, orzechy, nieco ryżu i drożdży;
- Smak: bogaty, gładki i złożony, wytrawny przełamany motywami miodu i owoców;
- Finisz: długi, gładki, z odrobiną miodowej słodyczy.
Jaka jest historia marki Gekkeikan ?
Założycielem browaru, który stał się światową potęgą, był Jiemon Okura, który w 1637 roku rozpoczął produkcję sake w mieście Fushimi, w okolicy słynącej z doskonałej jakości ryżu i wody. 11 pokoleń później, jego potomek Tsunekichi Okura rozpoczął badania nad nowymi technologami i osiągnął prawdziwy sukces, zdobywając wielkie uznanie w całej Japonii.
W latach 70-80-tych XX wieku nastąpił kolejny etap budowania marki – dzięki popularności japońskiej kuchni na całym świecie wzrosło również spożycie sake. Firma Gekkeikan (taką nazwę oznaczającą wieniec laurowy przyjęła w 1905 roku) otworzyła pierwszy browar poza granicami Japonii, w Kalifornii, w 1989 roku. Szybko stała się światowym potentatem w produkcji tradycyjnych, japońskich alkoholi i jest obecnie najlepiej sprzedającą się sake na całym świecie.
Obsługa firm B2B.
Uwielbiamy pracę z Klientami indywidualnymi i w tym celu szkolimy naszych doradców, jednak istotną częścią naszych działań jest również obsługa biznesu (B2B).
Naszymi Klientami są korporacje, banki, agencje marketingowe i firmy prywatne, którym pomagamy w doborze odpowiednich upominków, zaopatrzenia eventów czy ekskluzywnych prezentów biznesowych. Aby nawiązać kontakt, napisz na info@iconselection.pl – pomożemy dopasować rozwiązanie odpowiednie dla Twoich potrzeb.
Zapraszamy.
Dane techniczne
ZAWARTOŚĆ ALKOHOLU | 15,6% |
POJEMNOŚĆ | 0,75L |
KRAJ | USA |